Vir­tain Työ­väen­ta­lo

Virtain Työväentalo

Virtain Työväenyhdistys ry vuokraa Virtain keskustassa sijaitsevaa työväentaloa. Työväentaloa vuokrataan erilaisiin myyntitapahtumiin, tansseihin, juhliin (häät, rippijuhlat yms.) sekä muihin mahdollisiin esiintymistilaisuuksiin.

Työväentalolla on eteistila, jossa on naulakkotilaa. Eteistilasta löytyy myös naisten vessat, miesten vessat sekä yksi invavessa. Juhlasali on noin 150 m2, ja sinne saadaan sadalle hengelle istumapaikat. Juhlasalissa on erillinen esiintymislava. Keittiön etualalla on pienempi ruokailutila, jossa voi tarjoilla ruokia. Keittiö on hyvin varusteltu, sieltä löytyy: kahvinkeittimet, vedenkeitin, tiskikone, erilaisia uuneja useampia kappaleita samoin kuin levylämmittimiä.

Keittiöstä löytyy astiasto 100 hengelle, jolloin juhlia varten ei tarvitse tuoda omia astioita. Samoin keittiöstä löytyy myös kattiloita, tarjoiluastioita, pöytäliinoja ja niin edelleen.

Juhlasalin takana on varastotilaa sekä vielä yksi erillinen vessa, sekä suihku ja saunatilat.

Vuokraushinnat:

Keittiön ruokatila lyhyeen tilaisuuteen (kokoukset yms.) 50 € / krt.
Juhlasali yhden päivän vuokra 100 € / krt.
Koko työväentalo yhden päivän vuokra 150 € / krt.
Koko työväentalo esim. pe-su 300 € / krt.

Talvisin hintoihin voidaan lisätä (sähkönkulutuksesta yms.) aiheutuvista kuluista (riippuen vuokrauksen pituudesta) n. 20 € – 60 €.

Jos tiloja ei siivota peruskuntoon tilaisuuden jälkeen, peritään erikseen vähintään 100 € lisämaksu siivouksesta.